Saobraćajni inženjeri u narednim mesecima analiziraće biciklistički saobraćaj u Novom Sadu i uraditi studiju čiji cilj je više biciklista na ulicama grada i bolja saobraćajna infrastruktura za sve.
Na putu Šajkaškog Odreda ne postoji biciklistička a put uzak vozila razvijaju brzinu oko 140,kada se dodaju teški kamioni,autobusi, kamioni za građevinu za bicikliste očigledno nema mesta.
Smanjite broj letnjih bašta, sačuvajte zelene površine. Obavežite graditelje da posade drveće. Zabranite dostavnim vozilima da prelaze preko biciklističke staze i zelene površine na trotoar (ovo se posebno odnosi na BG kamione Skroz dobra pekara).
Urazumite roditelje sa bebama u kolicima da ne idu biciklističkim stazama. Vozače motociklova takođe. Poštujte pravilo desne strane...
Kao i svi kulturni evropski gradovi i naš grad treba da stavi akcenat na biciklističke staze i što više proširi pešačke zone.Kad vidim ova raznorazna dostavna vozila sa sva četiri uključena u raskrsnicama u centru u najvećem špicu npr početak n.sajma sa bulevara oslobodjenja, pa ovi bahati likovi sa besnim autima na raskrsnicama , pa taksisti na pešačkom kod pozorišta i futoškoj milion problema koji bi se lako rešili policajac fotoaparat i kazna na tablice.Motori su posebna priča strašno uznemiravanje gradjana celu noć sa preradjenim auspuh sistemima tresu se prozori.Gospodo gledao sam u švajcarskoj policija zaustavi morciklistu i traži da daje gas u mest motorom a ima spravu za merenje buke ( decibela) ako prelazi dozvoljenu granicu isključenje iz saobraćaja i kazna da se češe i gde ga ne svrbi.Parkirajte u beču pragu parizu na trotoaru kao ispred npr picerije savoca na bulevaru pa da vidite šta će vam se desiti. Eto nekih saveta kako da punite budzet gpspodo a ne da sirotinju globite ali ovde izgleda ne važi isti zakon za sve.
Ulica Žarka Vasiljevića je komplet renovirana za vreme korone i niko se nije setio da postavi biciklističku stazu - toliko o saobraćajnim stručnjacima u gradu.
Vladimir17.06.2020 • 12:03
Crna rupa
Petrovaradin je crna rupa koja je neprimetna sve do EXITa i onda opet mrak.. Sve pare samo u grad a mi u crnoj rupi zaboravljeni bez zraka svetla.
Pa dragi Vladimire, sta da vam radim kada ste dozvolili da vam se ukine opstina i svu vlast ste dali centrali NS-a. I to nedavno.
Zao mi je sto novokomponovani novosadjani ne shvataju da je za bilo kakav napredak grada potrebna decentralizacija i vise opstina.
Ja sam rodjen u opstini detelinara, a gde je ona danas?
Bilo bi lepo da se urede biciklisticke staze, urade nove gde jw potrebno..
Mozda tada i biciklisti pocnu da postuju saobracajna pravila
Iskreno se nadam tome da cemo mirno moci da setamo po Zmaj Jovinoj a ne da strepimo od biciklosta ;)
Ju, guze da im ne struckaju. Da pozdravim debilcinu na biciklu koji je jutros prosao biciklom kroz Futoski park preko zelene povrsine. Jeste da je utabano i da se providi zemlja od prethodnih debila, koji krate put ali ipak nije morao. Za vas ,,nebeske,, nije ni park.
Једна смарт идеја локалца: Прогласите Јанка Веселиновића за једносмерну, прекините је код уметничке школе и вртића и убаците паркинге на једној половини и бициклистичку. Спречите трке аутомобила кроз уништене и густо насељене делове града као што су Н.Детелинара, Подбара, Грбавица паметним а не смрт идејама. Кажњавајте паркиране аутомобиле на стазама ено свако вече на углу бул. Европе и Бранка Бајића говеда са бесним аутима паркирани на стази. О каквом инжењерингу се говори кад имате посла са стоком и неписменим народом.
O hvala bogu da je neko shvatio da se problem saobraćaja rešava pojačavanje alternativnih tipova prevoza kao što je bicikl, a ne besomučno pretvaranje u svake zelene i slobode površine u parking, čime se zapravo samo povećava saobraćajna gužva.
Ja lep pisao,dovedite holadske saobracajne inzenjere i majstore da urade biciklisticke staze a ne domace izjelice koje zanima novac a ne biciklisticka staza ! I sta sad,napravice studiju,uzeti pare i nikom nista, ni metar nove staze nece napraviti ! Poslednji gracki biznis je bio krpljenje krivina i rupcaga a to je naplaceno oko 400 hiljada dinara ! Nikom u gradu nije u interesu da ovaj posao uradi kako treba jer opcija ,,a gde sam tu ja,,je uvek ukljucena, retko koji prekodrinski srbin seda na baciklo i hoce da se voza,tu je sustina problema
Nadam se da Petrovaradin neće i ovoga puta biti zaobiđen! Reljkovićeva ulica do Žeželja, do Oficirca, Preradovićeva ima samo deo oko sedišta jedne stranke...
nista im ne verujem ali pozdravljam ideju.
neki gradovi cak jednu traku za automobile daju biciklistima.
da jos gradski prevoz unormale, da bar znamo kad dolazi, ko nema malu decu auto mu za grad i ne treba
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Inženjeri analiziraju bezbednost i mapiraju biciklističke staze u Novom Sadu
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•17.06.2020.
•10:52 > 10:53
Komentari 23
Z.S.
Sophy65
Urazumite roditelje sa bebama u kolicima da ne idu biciklističkim stazama. Vozače motociklova takođe. Poštujte pravilo desne strane...
Gojko
DDD
Mastodont
Čim se u Zmaj Jovinoj ulici nacrta biciklistička staza umesto bašti kafića, uredno ćemo se voziti po njoj.
-X-
Crna rupa
Petrovaradin je crna rupa koja je neprimetna sve do EXITa i onda opet mrak.. Sve pare samo u grad a mi u crnoj rupi zaboravljeni bez zraka svetla.
Pa dragi Vladimire, sta da vam radim kada ste dozvolili da vam se ukine opstina i svu vlast ste dali centrali NS-a. I to nedavno.
Zao mi je sto novokomponovani novosadjani ne shvataju da je za bilo kakav napredak grada potrebna decentralizacija i vise opstina.
Ja sam rodjen u opstini detelinara, a gde je ona danas?
Bubi
Treba
Marko Trifković
Duki
Mozda tada i biciklisti pocnu da postuju saobracajna pravila
Iskreno se nadam tome da cemo mirno moci da setamo po Zmaj Jovinoj a ne da strepimo od biciklosta ;)
Prvi pravi botfucker
Novi Sad
Molimo sa im se svima izdaju upozorenja i da se pokrene kampanja za smanjenje broja auta na ulicama.
Novi Sad nije velegrad i ne želi da se pravi da jeste.
irf540
Симеон
Arhitekta
Pavle
17.06.2020 • 11:10
"Nista im ne verujem ali pozdravljam ideju. (...)"
Ja im verujem da će da potroše pare i da "naprave" studiju. Takođe i da će da je zaključaju u fijoku.
Vladimir
Dejan
Srecko
Haha
Wnj
pezos
pera
neki gradovi cak jednu traku za automobile daju biciklistima.
da jos gradski prevoz unormale, da bar znamo kad dolazi, ko nema malu decu auto mu za grad i ne treba
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H